Fx15

 
Fx15 Manset 1Fx15 Manset 2Fx15 Manset 3Fx15 Manset 4Fx15 Manset 5Fx15 Manset 6Fx15 Manset 7
 
 
 

Fx15 Zararları

Fx15 hakkında akıllarda olan sorulardan biride fx15 zararları varmı? Bağımsız sitelerden araştırdığımıza göre kullanıcıların yapmış olduğu yorumları dikkatli bir şekilde okuyarak ve ayrıca sitemize gelen değişik yan etkileri ve doğabilen sorunları bir araya topladığımızda;

Fx15 bitkisel takviyedir, tamamen bitkisel bir üründür ve orjinalini kullandığınız sürece belli başlı bahsedilen o yan etkileri içermemektedir. Fx15 prospektüsünü uyguladıktan sonra yani kullanımına dikkat edildikten sonra size hiç bir şekilde zarar ve yan etki göstermeyecektir.

Orjinal fx15 kullanınınız, sahte ürünler kimyasal olarak yapılmakta olup ve kesinlikle bünyenizde ciddi sorunlar ortaya çıkarabilmektedir. Bu hususta elbette fx15 sahteliğini ve orjinalliğini test etmeniz gerekmektedir.

orjinal-fx15

1. Yandaki resimde de görüldüğü üzere fx15in kutusu üzerinde prolife damgası bulunmaktadır. Prolife damgası bulunmayan fx15 zayıflama hapları sahte olabilir.

2. Fx15in kutusunu açtıktan sonra içerisinden bilgi veren prospektüs çıkmaktadır. Prospektüsü olmayan ürünlerin orjinalliği hakkında şüphe etmelisiniz.

3. Ayrıca kapsül renginin bordo olması gerekmektedir. Bordo renkte kapsüllere sahip olmayan ürünler sahtedir.

Satış olduğumuz ürünlerde orjinallik garantisi verilmektedir. Yan etkileri bulunmaması ve olumlu etkileri elbette bu ürünün orjinalini sattığımızı göstermektedir.

 

Etiketler: , , 23 Şubat 2013 / Fx15 hakkında

142 Yorum - Fx15 Zararları

  1. Sibel / 18 Eylül 2015

    Merhaba ben ürünü alalı 3 gün oldu. Sabah 1 akşam 1 kullandım. Baş ağrısı ensemde ağrı ve aşırı kalp çarpıntım oldu. Sanki kalbim atmaktan duracak gibi. Çok fazla su içiyordu sık sık da idrara çıkarıyor. En büyük sıkıntım da hiç uyuyamadım. Bilgi verir misiniz. Ilacı bırakmalı mıyım.

  2. dilara / 09 Eylül 2015

    106kilodan74e dustum bir ay ara verdim simdi tekrar kullansam etkicederimi faydasinyine olrmu

    • admin / 22 Eylül 2015

      Merhaba, halen yararını görebilirsiniz.

      • Gulsah / 25 Ocak 2018

        Merhaba gecen sene dogumdan sonra kullanmistim ve etkisi gormustum.yalniz aktardan aldigim dis kutusu pembe yalniz kapsulu gri idi.sahte mi sizce.kalanini kullanmak istiyorum ama siz kapsulu bordo olacak diye yazinca tereddute dustum yardimci olabilir misiniz

        • admin / 02 Şubat 2018

          Merhaba, ürünü geri iade edebiliyorsanız edemiyorsanız çöpe atınız.

  3. Batıkan / 18 Ağustos 2015

    Sabah ve akşam olmak üzere iki antidepresan kullanıyorum Öğlen ise vitamin aralıklarla içsem bi sıkıntı yaratır mı etkileşme gibi bi durum söz konusu olur mu teşekkürler

  4. merhaba fx15 3 gundur kullanıyorum fakat benı hıc susatmıyor agız kurulugu olusmadı yan etkısı suanda yok ama tokluk hissi verıyor yada bilinç altına yerlestı diyemi kendımı tok hıssedıyorum bılmıyorum.. sızce orgınal mi ilaç

    • Merhaba, ürünü nereden aldınız kapsül rengi ve içeriğini bana tanıtırsanız yardımcı olmaya çalışayım.

  5. Müjgan / 03 Ağustos 2015

    Mrb 1.58 boyum 75 kiloyum günde kaçtane kullanmam lazım

    • Merhaba, günde 1+1 kullanmalısınız bu şekilde devam etmelisiniz. Yan etkilerini çok şiddetli hissederseniz sadece günde 1 kapsül bile yeterli olabilir.

  6. tuğçe yılmaz / 15 Temmuz 2015

    urunu aldım ac karnınamı ıcılecek bırde ıctıkten kac saat sonra alkol alınabılır

    • admin / 16 Temmuz 2015

      En az 8 saat bırakmalısınız arasında çok fazla alkol tüketmemeye dikkat etmelisiniz. Yoksa ürünün etkisi ortadan kalkabilir.

  7. jülide / 06 Temmuz 2015

    ürünü aldım ancak üzerinde hhs fx15 yazıyor .bu sahte mi?

  8. Mrb. Ben 29 yaşında 1.70 boy 78 kiloyum. Ürünü orjinal olarak satın aldım ve kullanmaya başladım. Ürünün kullanımı hakkında maalesef yanlış bilgilendirdim ve inanılmaz sorunlarla karşı karşıya kaldım. İlk kez bu tarz bi ürün kullandım baya bilinçsizdim . Sabah 2 akşam 2 olarak başlangıç yaptım maalesef. Titreme heyecan kalp çarpıntısı gözlerde kızarma göz bebek büyümesi endişe korku tuhaf bi insan oldum birden bire ve geçen akşam kalp krizi belirtileri meydana gelince kullanmayı bıraktım. İlacı bi anda fazla kullanmaktan olduğunu düşünüyorum şimdi bi kaç gün ara verip en azından günde sadece 1 kez kullansam sorun olurmu?? Etrafımda bu ürünü kullanan bi çok arkadaşım var onlar yaşamadı böyle sorun ama onlar 100 kilo üzerindeler bünye den bünyeye değişir elbet ama ben kullanmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    • admin / 28 Haziran 2015

      Merhaba, ilk önce bilinçli bir kullanıcı olmanız gerekiyor. Ürünü özellikle ilk kez kullanacak kullanıcılar kesinlikle 1+1 başlamalı bu bile ağır geliyorsa sadece 1 kapsül olarak etkileri gözlemlenmeli bu aşamada zaten bünyenizi tanırsınız ve buna göre kullanımına devam edersiniz. 1 kapsül uygundur. Bu şekilde bir kaç gün devam edip etkileriyle geri dönüş yapınız.

  9. Pınar / 13 Haziran 2015

    Merhaba bende fx15 aldim dördüncü gundeyim göz kararması ve baş ağrısı normalmi.aldığım yer tek yan etki olarak ağız kuruluğu yapar dedi bol su iciyorum. İstahimi da kesti.ben şunu merak ediyorum iştah kesmese yemeye devam etsek bile yağ yakıp zayıflamaya yardımcı olurmu

    • admin / 14 Haziran 2015

      Merhaba, bu yan etkiler özellikle 1 hafta boyunca devam eder. Ama göz kararması sanıyorum gün içerisinde aç kaldığınızdan kaynaklanıyor olabilir. Ürün nekadar tokluk hisside bıraksada gün içerisinde kendinizi zorlayarak ögünlerinizi yapmalısınız. Buna rağmen fazla yağlarınızı yakılabilir.

      • Ben 15 gündür kullanıyorum ürünü 82 kilodan şuan 72 kiloya düştüm mide yanması yaşıyorum ara ara ağzımda ufak tefek yaralar küçük dilimde yutkunurken bişe takılıyormuş hissi ve dişlerimide farkında olmadan sürekli sıkıyorum bunları bi 7 gündür yaşıyorum ne yapmam gerekmekte acaba.

        • admin / 28 Haziran 2015

          Merhaba, yani bu tür şikayetleri ilk defa alıyoruz. Mide yanması hafif gözlemlenmektedir. Bu bol su tüketilmediğinden kaynaklanmaktadır. Ama diğer etkiler için lütfen doktora görününüz.

  10. Fatih / 11 Haziran 2015

    Merhaba ben fx 15 si arkadaşımın tavsiyesiyle aldım 109 kg aldigimda 25 gün gibi kısa bir sürede 98 kg kadar indim gerçekten çok etkili bir ürün yorum lari okudum bazılarında uykusuzluk yapıyor bende de oluyor

  11. bahar / 07 Haziran 2015

    Merhaba.bende bugun aldim fx 15…ben hipotiroit hastasiyim.omur boyu her sbh ac karnina icmem gereken bir ilacim var.eutrx 75ml…yorumlari okudum iki ilac birarada kullanmayin diyorsunuz ama.ikisi de ac karnina ve sabah icilmesi gerekiyor.bu durumda ben nasil bir yol izlemeliyim.lutfen acil ve acik bir cvp bekliyorum.biranonce baslamak istiyorum cunku

    • admin / 10 Haziran 2015

      Merhaba, sanıyorum ürünü bizden almadınız arkadaşlarım sizi bu konuda uyarması gerekiyor. Benzer şekilde rahatsızlıkları olan kişiler gece aç karnına ilacını alarak ürünü sabah kullanıyorlar. Tabi bu durum istinadır. Diğer türlü öğlen aç karnına içilebilir. Yani 6 saat gibi bir süre bırakılmalıdır en az.

  12. özcan / 18 Mayıs 2015

    Merhaba admin ben az once aldim aktardaki kisi garanti verdi kilo.kaybin olcak dedi umudum var ama ise yararmi acaba.

    • admin / 19 Mayıs 2015

      Merhaba, ne olursa olsun kimse zayıflarsınız diye garanti veremez. En fazla ürünün orjinalliği ve buna istinaden göstereceği, tokluk hissini garanti verebilirler. Kilo vermeye engel bir rahatsızlığınız yok ise, kaliteli bir yaşamınız var ise (uyku düzeniniz ve alkol gibi problemleriniz yok ise) ve son olarak ürün orjinalse işe yaraması mümkündür.

  13. denizli / 08 Mayıs 2015

    ilaç tokluk hissi veriyorgüzel ama uyku problemim oldu hiç uyuyamıyorum

    • admin / 10 Mayıs 2015

      Merhaba, ne yazık ki bazı kullanıcılarda uyku problemi gözlenirken bazılarında ise tam tersi gözlemlenmektedir. Ama bu durum 10 günden sonra azalmaktadır.

  14. Slm bu ürünün neden bir sürü satis sitesi vat usterik her yerde fiyatlati farklı nasil anlayacagiz biz hangi site gercegi orijinali hangisi sahte?

    • admin / 05 Mayıs 2015

      Ürün yurtdışı ürünü olduğu için kur baz alınarak tedarik etmekteyiz. Bu yüzden bu fiyattan anca maliyetlerini karşılamakta. Hatta ileri ki aylarda zam söz konusudur. Ürünün orjinali zaten google’da da mevcuttur. Size farklı bir ürün geçerse kapsülden kutusuna kadar sahtedir.

  15. Semra / 23 Nisan 2015

    Ürünü iki gündür kullanıyorum midemde ekşime yaptı ne yapmalıyım?

  16. Hasibe / 23 Nisan 2015

    Merhaba
    Ben 18 yasindayim ve 105,6 kiloyum boyum 1.70
    2 gundur kullaniyorum ve sindik 104,8 kiloyum yan etkilerini hic gormedim normal dieet yapiyorum istahi kesiyor.
    bu benim icin iyimi?

    • admin / 05 Mayıs 2015

      Kilonuz yaşınıza ve boyunuza göre çok yüksek. Kilo vermeye engel bir rahatsızlığınız yok ise güzel etki göreceğinizi umuyorum. Diyet yapmanızda size + katacaktır.

  17. begum / 22 Nisan 2015

    ınsılun dırencım cok yuksek ılacı kullandım 2 hafta bol su tukettım hıc kılo veremedım sekerlemı ılgılı kullanmaya devam edeyımmı ?

    • admin / 05 Mayıs 2015

      Merhaba begüm hanım bu durumda hangi şartta olursa olsun ister diyet ister besin takviyeleri geç etki görmenizi bilmeniz gerek. Ne yazık ki diyabet hastalarının yaşadığı büyük problemdir bu durum. Siz düzenli kullananınız en azından tokluk hissi görerek normal kullanıcılar gibi kilo veremesenizde etki görebilirsiniz.

  18. eflin / 18 Nisan 2015

    Ürünü kullanmaya başlayalı 3gün oluyor el ve yüzlerinde uyuşukluk kalp atışında hızlanma ve dilimde titriyor gibi yan etkisi olabilir mi.hapı bırakayım mı?

    • admin / 20 Nisan 2015

      Ürünü sadece sabah kahvaltısından önce 1 kapsül olarak kullanıp 1 hafta sonra tekrar yazabilir misiniz?

  19. Cemre / 08 Nisan 2015

    Fix 15 ` ii ßeş gündur kullaniyorum bordo renktee sadece baş aqrısı yapıyorr .
    Tokluk hissi vermiyor hiç te kiloo vermedim . yaşım 25 boyum 1.65 kilom 70 yardımcı olabilir misinzz
    — Acill cewap 🙁 🙁

    • admin / 11 Nisan 2015

      Bordo renkte derken kapsülü bordo renkte olması gerekiyor. Sitemizde orjinallik tanımını araştırdınız mı? Yani baş ağrısıda orjinal bir ürünün etkisidir? Acaba ürünü nerden aldınız? Kilo vermeye olumsuz etken bir rahatsızlığınız var mı?

      • Cemre / 15 Nisan 2015

        Hayir sitedn siparis ettim kapsulu bordo renkte orjinal sanirm 2haftadr kulaniyorum bas agrim gecti ama kilo vermedim bi rahatsizligim yok sadece basur sorunum var tok tutmuyor gayetguzel uyuyorum kilo vercekmiym su icirmiyo zorla iciyorum ki zayifliyayim

        • admin / 16 Nisan 2015

          Ürünün etkisini görüyorsunuz fakat, henüz kilo veremiyorsunuz bazı kullanıcılardan bu tür şikayetler alıyoruz ve 1 ay sonra kilo vermeye başladıklarını söylüyorlar. Bilmediğiniz bir tiroit ve şeker gibi hastalığınız söz konusu olabilir.

  20. 14 YAŞ kullanabilirmi

  21. gülsüm / 05 Nisan 2015

    Merhaba 21 yaşındayim kilom67 boyun 168 sabah akşam yemekten yarın saat önce tüketiyorumm 2 lt ye yakın su tüketiyorum herhangi bir ürünle birlikte almıyorum. Daha önce böyle olmadı son 3 gundur durum böyle

    • admin / 07 Nisan 2015

      Merhaba, mümkünse su oranınızı 1 litre daha arttırın ve sadece sabah 1 kapsül olarak kullanınız. 3-4 gün sonra etkileriyle tekrar dönüş yapabilir misiniz?

  22. kamil / 05 Nisan 2015

    yaşım 16 fx-15 kullansam bi zararı olurmu?

  23. gülsüm / 05 Nisan 2015

    Merhaba bugün 11. Günüm fx15 e başlayali son 3 gündür ellerim ayaklarm tutmuyor resmen ve hapı aldığımda boğazıma yapişıyormuş gibi bi his oluyor daha sonra midem bozuluyor ve tüm gun ilaç tadı geliyor ağzıma su bile iğrenç geliyor 3 gündür mide ağrısı çekiyorum ve kalbim aşırı çarpıntı yapıyor bunları sebebini öğrenebilir miyim? Ve kullanima devam etmeli miyim? Teşekkürler

    • admin / 05 Nisan 2015

      Merhaba, bukadar yan etkisi biraz ağır kullanımda bir sıkıntı olmalı. Ürünü nasıl kullanıyorsunuz ? Gün içerisinde kaç litre su tüketiyorsunuz? Kaç saat uyku uyuyorsunuz? Yaşınız, kilonuz ve boyunuzu bildirir misiniz? Ciddi bir rahatsızlığınız var mı?

  24. mahacan / 31 Mart 2015

    merhaba bende urunu kullanmaya basladım 4gun tek kabsul 4gunden sonra 2 kabsul alıyorum asırı derecede terlıyorum ben bracalla hastasıyım her hangı bı sorun olurmu dırencımın dusmemesı gereklı sızın onerınız

    • admin / 02 Nisan 2015

      Merhaba, günde 1 kapsülden bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama tabi ki bu durumu en iyi doktorunuz bilir.

  25. Tuğba / 30 Mart 2015

    Bende iki sene önce kullandım 1ayda yaklaşık 13 kilo verdim bol su içiyordum ve istahimi kestiği için akşamları hiçbişey yemiyordum tabi biraktiktan bi süre sonra kilo aldım şimdi tekrar başlamayı düşünüyorum tşkler

  26. zeytin / 30 Mart 2015

    Merhaba bende 2 gundur fx 15 kullanyorum fakat kullanmam gereken doktorun verdigi bir ilacta var ikisi bi arada zararı olur mu acaba ? Fx15i sabah kahvaltdan ve aksam yemeginden yarm saat önce 1 kapsul kullanyorum doktorun verdigi hapı ise sabah aksam tok karnı kullanyorum bi zararı olur mu acaba ? Birde baslayali 2 gun oldu hic bisey yiyemiyorum cok tok hissediyorum

    • admin / 02 Nisan 2015

      Merhaba, ilacınızın içeriğini tam olarak bilmiyorum fakat, her ne olursa olsun başka bir besin takviyesi vitamin hapı olsa dahi bir arada kullanmamalısınız.

  27. Ela / 28 Mart 2015

    Hangi yaştakiler kullana bilir

    • admin / 29 Mart 2015

      Ürünü normal kullanım yaşı 18-65 ‘dir. Tabi ki bu yaş aralığında da ürünü kullanmayan engel ciddi rahatsızlıkları olanlar kullanamazlar.

  28. hulya / 22 Mart 2015

    Urune basladiktan sonra ne kadar kullanmak gerekir gebelik nedeniyle 2 hafta icinde birakmak zorunda kaldim herhangi bir etkisi olur mu ya da kilolar fazlasiyla alinir mi

    • admin / 25 Mart 2015

      Yani yediklerinize içtikleri dikkat etmediğiniz sürece haliyle kilo alırsınız. Gebelikte kullandığınız için bir sıkıntı olurmu diye soruyorsunuz sanırım bir sıkıntı olmaz.

  29. nil / 18 Mart 2015

    Bilginiz için teşekkûler.ideal kilom 59 Fx15 kulanmadan ônceki kilom 67 şuan 65 oldum evet sadece sabahları kahvaltıtan yarım saat ônce bir tablet kullanıyorum ve tûm gûn tokluk hissediyorum sabah kahvaltımı mutlaka yapıyorum õğlen yemmeğinde mutlaka çorbamı içiyorum akşam yemeğinde sadece tadımlık hafif birşeyler yiyorum ve fx15 sayesinde açlık hissi minimuna dûştû şimdilik bi yan etki gõrmedim umarım gõrmem .

  30. nil / 17 Mart 2015

    Merhaba ben fx15 i 3 gûndur sabahları aç karnına kullanıyorum 2 kilo verdim çok fazla idrar sôktûrûyor bol bol su içirtiyor iki gûnde gõzle gôrûlûr incelme var aslında bundan çokk memnunum da endişelerim var bukadar hızlı kilo vermek zararlı olurmu birde kullandığım migren ilacım var ikisi içince zararlı olurmu?

    • admin / 18 Mart 2015

      Merhaba, miğren ilacınız ile arasında en az 8 saat bırakmalısınız. Bukadar hızlı kilo vermenizin bir zararı yoktur. Ürünü anladığım kadarıyla çokta kullanmıyorsunuz sanırım sadece 1 kapsül olarak alıyorsunuz ve hızlı kilo veriyorsunuz. İdeal kilonuza oranla çok fazla kilonuz ve yağlarınız söz konusu sanırım.

  31. Sumeyye / 13 Mart 2015

    Merhaba, bende fx15 kullanmaya başladım yaklaşım 15 gün oldu fakat bi yararını göremedim. Aktardan almıştım üzerinde prolife damgası bulunmakta ama prospektüs yoktu. Bi de ben akne tedavisi görüyorum yani ilaç kullanıyorum her ay aknetrent adında bir ilaç. Kullanmam da sakınca var mı? Bi de kullandığım fx15 orjinel değilmidir? Yardımcı olursanız bu konu da çok sevinirim. İyi aksamlar

    • admin / 16 Mart 2015

      Merhaba, sitemizde araştırma yaptığınızda ürünün orjinali hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Kutusu önemli değildir. Önemli olan kapsülü ve içeriğidir. Yani orjinal bir ürün hemen kilo verdirmese bile kesinlikle ağız kuruluğu ve tokluk hissi oluşturmaktadır. Prospektüsüne okadar takılmayın sonuçta ülkemizde yapılan birşeydir. Ürünün prospektüsü kutusudur. Kullanacağınız ile arasında en az 12 saat bırakabiliyorsanız kullanınız. Ama aynı anda önermiyorum.

  32. kübra / 07 Mart 2015

    merhabalar ben de bunu bir lokman hekimden aldım ve bu sabah 4. kapsülü içtim. bütün gece uyuyamadım, vücudum uyumak istiyor ama beynim bir türlü uyku moduna geçemedi, acaba bunu kullanıyor olmamdan kaynaklı olabilir mi? sürekli uyku bölünmeleri yaşadım. teşekkürler.

    • admin / 08 Mart 2015

      Merhaba, evet bu durum üründen kaynaklı ama daha çok piskolejik etkiye sahiptir. Yani korkarak ürünü kullanmanız veya tedirginlikleriniz bu duruma yol açabilmektedir.

    • Melike / 11 Mart 2015

      Genelde uykusuzluk yapıyor

  33. sinem / 05 Mart 2015

    Ben bir sene önce aldım 17gunde 5 kilo verdim ve şimdide almak istiyorum aldığım orjinaldi bordo renkte ve prolife yaziyordu soz aman yakinimdan tavsiye aldım ban bir no verdi o noyu kaybettim şimdi nere sahte nere gerçek bilemiyorum almakta kararsizim

    • admin / 08 Mart 2015

      Merhaba, ürünü sipariş verin. Ürün elinize geçtiğinde açın ve bakın eğer bordo renkte değil ise hemen iade ediniz.

  34. rengin / 23 Şubat 2015

    ben bi haftadir kullanıyorum tamam istah kesiyo ama büyük abdeste cikamiyorum ve siskinlik olusuyo bende ne yapmalıyım birakayim mi

    • admin / 26 Şubat 2015

      Merhaba, kabızlık sorununuzu bitki çayları ve bagırsak çalıştıran bitkisel kürler ile giderebilirsiniz. Bırakmanıza gerek kalmayacaktır.

  35. ayşe / 19 Şubat 2015

    ben 3 sene önce kullandım.2 kutu kullandım 13 kilo verdim.3. Kutuyu kullanınca hiç kilo vermedim.ürünü kullanmayı bıraktıktan sonra kilo aldım.şimdi ise çok kararsızım kullanıp kullanmamakta.hem yasaklanmış hemde zayıflama ilaçları bitkisel olsa bile zararları olduğu söyleniyor.

    • admin / 19 Şubat 2015

      Şimdi sizin içinde çok ilginç değil mi o 2 kutunun kilo verdirip 3. kutuyu kullanarak kilo vermemeniz? Bünyenizi ürüne alıştırdınız ve diğer açıklaması düzenli kullanmadınız. Ürün yasaklanma konusu çok çelişkili aktarlarda ve eczanelerde halen satılmaktadır. Günlük kullandığınız besin takviyeleride bitkisel olup, size önerilen gün içerisinde max 2 belkide 1 kapsül olarak kullanmanız gerekirken fazlasıda zararlıdır. Önerilmez. Fx15 ürünüde bu şekildedir. Her nekadar bitkiselde olsa insan bünyesi herşeyin fazlasını kaldırmaz.

  36. kübra / 16 Şubat 2015

    bn kullanmaya baslayali bugün 3.gunum fakat sag kulagimda bi bogukluk hissi var duymuyo gibi

    • admin / 18 Şubat 2015

      Yaşınız kaç acaba? Bu ürün ile birlikte herhangi bir ilaç kullanıyor musunuz?

  37. Melike / 09 Şubat 2015

    Ben bugun kullanmaya başladım vücudumda kızarıklıklar oluştu kullanmaya devam edimmi acaba daha once kullandım boyle bişey yaşamamıştım

    • admin / 18 Şubat 2015

      Ürünün içerisinde ki bir ekstreye alerjiniz olabilir fakat, daha öncedende bu sorunu yaşamanız gerekir. Bu durum günlük yaşatınızla ve stresle alakalı olabilir.

  38. nursel / 06 Şubat 2015

    ben 2 gundür kullaniyorum ve aşirı derecede baş ağrısı ile göz kararmasi oluyor. Ne yapmaliyım?

    • admin / 06 Şubat 2015

      Ürünü sadece sabah kahvaltılarından önce 1 kapsül olarak 1 hafta boyunca kullanınız, 2. haftada ürünü sabah 1 akşam 1 olarak devam ediniz.

  39. fatma / 16 Ocak 2015

    merhaba ben fx 15 sipariş ettim 2 gün önce geldi fakat içinden prospektüs çıkmadı orijinal olup olmamasından şüpheliyim henüz kullanmaya başlamadım, bu durumda ne yapmam gerekiyor?yardımcı olursanız sevinirim ilginiz için teşekkürler.

    • admin / 25 Ocak 2015

      Merhaba, ürünün prospektüs’ü kutusudur. Ürün belirli aralıklar ile prospektüslü girmemektedir. Fakat, son yıllarda gümrükten kutu hazır halde geçemediği için prospektüs bulunmamaktadır. Prospektüslü olup olmaması ürünün orjinalliğini veya sahte olmasını göstermez. Prospektüs dediğiniz kağıt kopyalanıp ellede koyulabilir. Önemli olan ürünün içeriğidir. Ürününüz bordo renkte ise gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Zaten 3 günlük kullanımda orjinal olup olmadığını anlayacaksınız.

  40. Gizem / 12 Ocak 2015

    Kapsulun rengi bordo diyorsunuz ama en ust resimdeki kapsuller acik krem renginde ??

  41. tuğba / 11 Ocak 2015

    Sivilce ilaci olarak roacutane kullaniyorum fx15 i deroacutane ile birlikte kullanabilir miyim

  42. merve / 22 Aralık 2014

    bugün ilk defa kullandım ve cenemde uyuşma hissediyorum ve baş agrisi normal mi

    • admin / 22 Aralık 2014

      İlk kez kullanımda, ağızda uyuşma ve baş ağrısı normal etkidir. 1 hafta içerisinde bu etkiler hafifleyecektir.

  43. feyza / 11 Aralık 2014

    merhaba ben fx15kullandım istediğim kiloya da ulasmistim biraktim suaralar kilo aldim ve tekrar kullanmaya karar verdim ama kilo hiç veremedim neden acaba?

    • admin / 11 Aralık 2014

      Merhaba, tekrar başlamadan önce ne kadar zaman ara vermiştiniz? Daha öncesinde kaç kutu fx15 kullandınız? kullandığınız ürünü bizden mi temin ettiniz? Daha önce kullandığınız ve şuan kullandığınız ürünlerin kapsül rengi nedir?

  44. hilal / 09 Aralık 2014

    Merhaba Ben gecen sene bi kutu fx15 aldim kullanmaya basladiktan sonra göz bebeklerim asiri buyudu korktum biraktim normale döndü simdi yine dayanamadim tekrar aldim 3gundur kullaniyorum yine gözbebeklerim kocaman oldu kuculmuyo baska hiç bir etkisi olmadi ne yapsam bilemedim birakmalimiyim devam etsem kotuye gidermi lutfen cevap verirmisiniz 🙁

    • admin / 09 Aralık 2014

      Merhaba, yani şimdi bahsettiğiniz problem daha önce hiç bir müşterimizden şikayet olarak dönmedi. Siz bu sorunu isterseniz doktorunuzla konuşunuz.

  45. aynur / 25 Eylül 2014

    Ben fx15 4 aydan beri kullanıyorum 2 kutu bitiminde 12 kilo verdim 3.kutuda kilo verimi olmadi ve ara verdim 10 gun boyunca ve tekrar 4. Kutuyu aldim iciyorum şuanda kilo verimim baslar mi.fx15 karaciğere etkisi varmi.kısa zamanda cvp verirseniz sevinirim.

    • admin / 04 Ekim 2014

      Merhaba, fx15 in karaciğere etkisi yoktur. 10 günlük ara pek yeterli olmaz. En az 1 aylık ara vermenizi öneriyoruz.

  46. Yesim / 11 Mart 2014

    Slm ben fx15 aldım ama kullanmakta kararsızım çünkü 1 buçuk yaşında bebeğim var onu emziriyorum bir zararı olurmü bebeğime diye korkuyorum ama biran öncede kilo vermem lazım çok psikolojim bozuluyor yardımcı olun bana lütfen

    • admin / 30 Mart 2014

      Bebeğinize zararı olmaz, fakat size zararı dokunabilir. Bebeğinizi sütten kestiğinizde kullanımına başlayın.

  47. nagihan / 16 Ocak 2014

    merhaba ben Fx 15 15 gün kullandım yanlız bir haftalık gebe olduğumu öğrenince bıraktım gebelik sürecinde 6 adet ilaç içtiğimi fark ettim bu gebeliğimde bir sorun olur mu? birde bu ilaç bıraktıktan sonra bacaklarımda lekeler oluştu bunun nedeni ne olabilir? cvp yazarsanız cok sevinirim teşekkürler…

    • admin / 17 Ocak 2014

      Gebeliğinizde farketmeyip kullanışınızın herhangi bir zararı olmaz yani en azından bebek için zararı söz konusu değildir. Lekelenmeler ürün ile alakalı değildir. Bu tür yan etkileri söz konusu değildir.

  48. Buket / 12 Eylül 2013

    Fx 15 yedi gündür kullanıyorum vücutta kızarıklık yaparmı yardımcı olursanız sevinirim.

    • admin / 25 Eylül 2013

      Buna kesin bir cevap veremem. İçerisinde bulunan bitki ekstrelerinde alerjiniz olabilir bu konuyu doktorunuza bildiriniz.

  49. SONER ÖZKURT / 02 Haziran 2013

    diyabet hastalarıda kullana bilirmi lütfen en kısa zaman da cevap verebilir misin rica edıyorumm

    • admin / 03 Haziran 2013

      Kullananlar var fakat, diyabet hastalarının kolay kolay kilo veremediği saptanmıştır.

  50. burcu / 27 Şubat 2013

    ben ürünü aldım fakat içinden prospektüs cıkmadı aldıgım yerden alan arkadaslarım memnun kaldıklarını söylediler.. birde ürünün son kullanma tarihi nerde yazmakta? ben 21 yasındayım 85 kiloyum sizce kullanmam doğru mu aldım ama biraz kafamda soru işareti var hapı bıraktıktan sonra tekrar kilo alır mıyım?

    • admin / 28 Şubat 2013

      Merhaba Burcu hanım, ürünün son kullanma tarihi kutunun kenarında yazmakta. Kapsülü kullandıktan sonra diet şeklinde kendinize program hazırlarsanız tekrar kilo olma riskiniz azalır.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

 

 
 
fx15 ufak logo

© 2010 Fx15 - Orjinal fx15 zayıflama hapı bilgi ve Türkiye resmi satış sitesi.

Fx15 bitkisel zayiflama cozumu...

fx15 siparis

Fx15 ile saglikli bir bicimde zayiflayabilirsiniz.
%100 Orjinal ve bandrollu zayiflama hapi.

 
 
 

Sık Sorulan Sorular | Teslimat Şartları